Reklamácie
Všetky reklamácie ohľadne nezrealizovaných vývozov, ako i poškodených nádob sa príjímajú iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
Reklamácia nezrealizovaného vývozu:
1) Reklamácia musí obsahovať:
- Presná adresa miesta vývozu
- Váš interval vývozov (dvojtýždenný, mesačný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu: zivotneprostredie@malinovo.sk
Reklamácia poškodenej nádoby:
1) Reklamácia musí obsahovať:
- Fotodokumentáciu poškodeniaű
- Dátum poškodenia
- Objem nádoby
-
Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby
2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu: zivotneprostredie@malinovo.sk
V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, kedže k pochybeniu nedošlo na našej strane.